mandag 10. september 2007

Fart på salget og teknologien

Omsider har jeg fått dreisen på å legge inn bilder riktig vei -- og på å selge mei taier. Etter helgen må jeg snart sy flere, etter at jeg er blitt kvitt tre stykker på under en uke. Prisen er 600 kroner, og ideene er ganske mange.
Den turkise valmuen er allerede omtalt og dokumentert; under er de to andre. Den røde har utside og stropper i babycord, og bakside i rød, hvit og lilla toile, et eksklusivt gardinstoff jeg fant ubrukt på et loppemarked.
Jeg var sikker på at ingen gutteforeldre ville kjøpe den brune med rosa fôr, men der tok jeg jammen feil. Stroppene er i brun cord, og panelene er henholdsvis mørk brunt med hvite prikker, og et litt retroaktig blomsterstoff i rosa. Begge deler er kjøpt i USA, og stoffnerder vil kanskje vite at begge er designet av Michael Miller.










Ingen kommentarer: