fredag 17. september 2010

Bestillingsverk

En jeg kjenner via nettverdenen min så den forrige kjolen jeg sydde og ville gjerne ha en til datteren sin. Jeg har ikke tatt bestillinger på en evighet, så det var jo veldig stas å bli spurt, og inspirerende å gå igang. Jeg turde ikke bruke ekte gamle stoffer til noe som skulle selges, så alt her er en kombinasjon av Amy Butler og Stoff og Stil. Samt gamle og nye blonder og bånd hentet både på Stoff og Stil, USA via Etsy og antikkmarkedet i Nantes.
Jeg trodde bare jeg trengte å klippe av trådene som henger ned. Men da jeg hang kjolen opp, så jeg at jeg hadde slurvet med falden, og at det nederste panelet er skjevt. Så det må jeg pirke opp og sy på nytt før den kan sendes avgårde til en frøken på fire år.

2 kommentarer:

Therese sa...

Ååå, sukk, dett var en nyyydelig kjole :-)

Klem, Therese

Lise sa...

Kjempefin kjole, og den puta du har header`n din var jo helt nydelig! Takk for titten. :)