onsdag 9. februar 2011

På måfå



Jeg vil bare si, at jeg utviste ekstrem selvdisplin på mitt siste besøk hos Stoff og Stil. Aldri har de hatt flere fine stoffer, og aldri har jeg hatt SÅ lyst til å bare lesse vognen full. Men gjorde jeg det?


Utrolig nok IKKE. Jeg har jo et nyttårsforsett. Dessuten hadde jeg først og fremst en kjole å sy denne helgen, men ingen vil vel laste meg for å raske med meg noen skarve fat quarters med gladstoff for å ha noe som bare var moro og fargerikt å leke med til kvelden, vel?
Jeg rev striper og overlocket dem sammen på måfå, uten egentlig å vite hva det skulle bli av denne usannsynlig lekre kombinasjonen av Libertystoff, Stoff og Stil og litt Anna Maria Horner.
Sy en av de fine clutchveskene, da vel? foreslo Charlotte, og sånn ble det. Jeg vet ikke hva jeg skal bruke den til, men jeg blir glad bare av å se på den.




Ingen kommentarer: