torsdag 15. april 2010

PIng! Ping! Pingu!


Da jeg endelig var ferdig med den kjeeedelige mei taien, var det vel lov å ta en liiiten tur til Stoff og Stil igjen. Særlig fordi jeg hadde en unnskyldning: To stk tenåringsjenter ville veldig gjerne dit for første gang. Oj, så vanskelig jeg var å be. Og oj, så vanskelig det var å begrense seg. Jeg kan melde om at jeg faktisk klarte det ganske godt, at mesteparten av stoffet jeg kjøpte er brukt eller i bruk, men at det lønner seg å ta med kontanter dit.
Jeg kunne bare ikke gå fra det søte pingvinstoffet. Mens Lu var hjemme med feber, sydde jeg dette, etter et veldig enkelt mønster i et gammelt nummer av Kreative Kvinner. Hun ble veldig glad. Men ha det på seg i barnehagen? Ikke.
Heldigvis har kjolen jeg sydde like etterpå vært flittig brukt. Bilde kommer.

Ingen kommentarer: