torsdag 28. april 2011

Huslige dyder

Altså. Jeg har vært ordentlig husmoderlig i det siste. Jeg har ryddet og ryddet og kastet og kastet. Men noen ting er vanskeligere å kaste enn andre. Et en gang supereksklusivt dobbeltdynetrekk i den fineste egyptiske bomull, for eksempel. Det var for slitt i kantene til å brukes som respektabelt dynetrekk lenger. Men det var fortsatt altfor mye godt stoff igjen i det til å gi opp alt håp.
Samtidig hadde min utrensking av skapene avslørt en mangel på anstendige putetrekk.
Eureka!
Jeg fikk fem rause trekk ut av det, to helt hvite før jeg kom på hva slags morsomme ting jeg kunne finne på med noen jelly roll-striper av retrosengetøyinspirert stoff fra Urban Chiks.
Dream on, heter stoffene, og jeg gleder meg til å drømme på dem.




























Ingen kommentarer: