søndag 2. august 2009

Ups! Te og sympati




Det gikk jo helt i ball her i vinter da speilreflekskameraet hadde en litt uheldig trefning med bilen vår. Og se hva jeg fant i bildene som lå i det:



Julegaven til barndomsvenninnen min og verdens beste barnevaktekstratante. Hun er teglad som få. Og dessuten har jeg egentlig dårlig samvittighet for at jeg aldri, aldri, aldri leverte tilbake opptakskassetten med Janis Ians "Between the Lines" som hun lånte meg i 1984, selv om jeg har ahtt den på cd i mange år nå. Jeg tror det er mitt fullstendige favorittalbum gjennom tidene. Jeg kunne ikke leve uten det, gitt. Men da passet det ekstra bra å bruke en tekst fra en sang på platen som heter "Tea and Sympathy."



Dette var mitt aller første forsøk med applikasjon med vliesofix. Og jammen var det lettere enn uten! Stoffene er litt forskjellige fra Heather Baileys Freshcut-kolleksjon. Og mønsteret sånn delvis fra Amy Karols Bend the Rules.

Ingen kommentarer: